perfect sit bågen

Nu när jag ska rida dressyr och tänka på allt hon lena sa till mig med min sits sp har jag kommit på att då kommer min perfect sit båge hjälpa mig enormt. Just för att lena sa till mig att dra bak armarna och sätta dom närmade kroppen och använda magmusklerna för att reglera hans tempo vilket e helt rätt, men jag har ju tappat dom musklerna så dom måste tränas upp. Men ska jag hålla tillbaka armarna så spänner jag mig i dom vilket inte e bra därför ska jag nu ta Perfect sit bågen till hjälp för då kan jag slappna av utan att armarna åker fram .

Kommentarer
Postat av: Emeline Lind

Sv: fabulous :)

2011-08-21 @ 18:15:52
URL: http://ponnyprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback