Markarbete

idag blev det lite markarbete på ridbanan, Tog fram 5 bommar och la ut, la ut två som galoppbommar och sen tre travbommar.Själva syftet av dagens markarbete va att stärka galoppen, Så jag började så att jag kom i trav över travbommarna fattade sen galopp och galopperade över ena galoppbommen saktade sen av till trav och gick in på en volt för att lugna ner honom för att sen fatta ny galopp och ta nästa galoppbom sen började allt om . Och han va riktigt fin i början tills han blev trött då blev han stark och framåt istället men då vet man att det tar iallafall =)

Grönt är trav
Rött är galopp
sen vände jag bara på allt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. bra blogg. kolla gärna in min nya blogg med sportgrodor.

2011-11-01 @ 20:49:20
URL: http://dagensgroda.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV jag tar aldrig upp dom då jag är rädd om sadeln;)

2011-11-02 @ 14:18:04
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback