Raka+skoning

Hej hej dålig uppdateringhar det varit då det vart mycket som hänt denna vecka men de blir bättre.

Exet har fått vila lite då han bara haft tre skor och dom sitter inte åt så bra, sen så har jag haft ont i kroppen också, Men imorgon ska jag rida plus att jag tänkte klippa honom igen då pälsen har växt ut lite. Imorgon blir han även skodd så jag åker ut tidigt till stallet och rider honom först sen blir det att klippa honom sen vid halv 12 så kommer hon och skor honom.

Men jag kommer nog bara rida en stund på ridbanan eller om jag rider slingan, sen resten av veckan kan man rida på ordentligt igen..
Och sen så måste jag börja fixa lite tidsinställda då jag kommer vara bortrest två veckor men då får ni kolla in medryttarens blogg då hon kommer rida honom för det mesta då annars rider madde. aja ha en bra dag idag där ute, marie rider idag så kolla in hennes blogg för update om exet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback