Ang travare

Läste ett inlägg på Josefins blogg om travare som jag tyckte va riktigt bra, och det handlade om att travare kan men kanske inte mer än klubb nivå alla gånger allt beroende på hästen och hur den är i kroppe och så vidare. Och om att folk med ridtravare hela tiden ska bevisa att deras travare faktiskt kan, Alla travare har olika förutsättningar till att bli riktigt bra ridhästar, så jag tänkte skriva vad jag tror om min egen häst ,alltså om hurr långt jag tror vi kan komma  när det gäller kroppsformen och sådant.


jag tror att jag och exet iallafall ska kunna tävla lokalt i både hoppning och dressyr men jag tror inte det blir så mycket mer än så då han för det första är 14 år redan och sen är hans vinklar inte helt korekta men vi kan nog utvecklas så pass mycket att vi ska kunna ut och tävla 90-1m lokalt i hoppning och LC-lB i dressyr men jag ka ha fel också men det är vad jag tror iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback