härlig dag i stallet

Åkte till stallet idag och tvättade min häst med det där medlet, Man ska ju skölja av hästen först sen ska man blanda det där medlet och sen gnugga in det sen får dom stå och torka. hade inte hästen idag så skulle inte rida men kollade lite när min medryttare red, Hon red först ut runt slingan sen tänkte hon trava lite på ridbanan då han va väldigt pigg vilket jag kände igår så ökningen av fodret gav effekt nu ska man bara få in i sitt eget huvud att man inte ska driva så mkt längre utan mer fånga upp honom. men det såg fint ut iallafall =)

imorgon därimot så ska jag rida plus att jag har kvällen, funderar på fall jag ska rida i ridhuset då det inte verkar som att han behöver va ute i skogen ändå, Rider jag i ridhuset så ska jag träna vidare på det från dressyrträningen från i lördags och mamma ska med ut så då ka hon få filma så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback