Ska rida imorgon =)

Jippi säger jag bara äntligen så hinner jag ut och rida min häst har inte hunnit det så mycket dom senaste två veckorna då jag börjat på nytt jobb och jag jobbar på andra sidan stan varav att när jag slutar fyra på eftermiddan så hamnar jag i värsting köerna på essinge leden så då är jag inte hemma först typ halv sex och är helt slut. men tur man har en mamma som ställer upp med att åka ut och mocka, och en medryttare som har ridit rätt mycket. men nu när jag kommer jobba varannan vecka förmiddag och då sluta 14.00 så hinner jag ut efter jobbet och kommer orka bättre. och varannan vecka jobbar jag eftermiddag och börjar då som tidigast kl ett så då hinner jag ut på morgonen.
aja iallafall imorgon ska jag verkligen rida igenom exet då han tydligen varit rätt jobbig lite till och från med marie. ska rida så som Kicki tipsade mig om och se fall han släpper bettet då han biter tag som attans nu så marie har mest ridit med hacket.
men ska se om mamma även kan filma imorgon så får ni se hur det går =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Asså han har varit sjukt fin alla gånger jag ridit med hacket, det var första ggn på länge han bråkade och det var ju på bettet :o sen bytte jag till hack och då gick han fint igen.. :s

2012-04-26 @ 17:47:26
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback