Första trav stegen

Kom ut till stallet runt lunch och började med att mocka, skulle sen fylla på med torv men när jag kom till containern så va det typ inget där så fick skrapa fram så jag fick typ en full kärra. Sen tog jag in exet och gjorde iordning honom. skrittade sen runt travbanan några varv och jobbade honom lite. Sen så va det dags för första travstegen på mer än en månad så va beredd på att han skulle få flipp men det fick han inte utan han va mer framåt men lätt att ta tillbaka. Travade bara en långsida åt båda varven för det räcker nu första gången, tänkte även skriva här att han nu får travas men bara på rakt spår denna vecka nästa vecka kan man öka på mer och så. men denna vecka är det bara en långsida/rakt spår per varv. men han va duktigt iallafall..
saknar att jobba min lilleplutt.

Kommentarer
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Missa inte tävlingen på min blogg där du kan vinna en hjälmväska eller stövelväska!



http://ohjuliet.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-cf-hastshop.html#comment

2012-02-15 @ 18:19:31
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback