lös häst

Kom till stallet runt halv åtta imorse och kliver in i stallet och möts av en häst som står på stallgången, och inte vilken häst som helst utan min också. Han hade ätit upp massa hinkar och skitit i hela stallgången i princip och även kissat. Tog in honom i boxen och han fick sitt hö men det orkade han inte äta. tog sen ut alla hästar och städade sen upp efter exets äventyr i stallet under natten. när jag va klar med allt så hämtade jag in exet och tog på honom ett träns och ledde honom runt travbanan så han fick röra sig lite, Han verkade va okej när jag åkte visserligen kurrade magen lite men har skrivit på tavlan i stallet att han varit lös så dom ska hålla koll på honom.
Lille bebisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback