Bild från tävlingen

Orkade inte skriva nått igår va så himla trött och skulle upp tidigt och jobba så, men nu får ni iallafall en liten förklaring hur det gick, Och en bild. Filmerna och fler bilder kommer i veckan =)
50-60 Klassen:
Gick riktigt bra! taggad häst och taggad ryttare slutar bara otroligt bra. Blev en rosett där då jag red felfritt =)
Dock så tryckte han sig mot utgången hela tiden men det va för att alla som hoppade stod i ena delen. så det är nått vi ska öva mer på.
70 klassen:
Ännu mer taggad häst hoppade skitfint och lyssnade bra. Rev dock ett hinder pga slarvig ryttare så det tar jag helt på mig. men e jättenöjd med båda klasserna.
Blir 80-90 så fort dom börjar ha tävlingarna ute =)
En helthetsbild på hur vi såg ut =)
Förresten en glad nyhet är att vi flyttar till ekeby 1 maj så blir bara i stav månaden ut =) exet kommer bli superglad då =)
Blev även en vilodag idag.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Jag funderar på att köpa en likadan stübben-sadel. Vad tycker du om den? Uppskattar svar :)

2011-04-05 @ 01:19:44
Postat av: Émma

snygg outfiit, älska soft up stigbyglarna!

2011-04-05 @ 19:36:57
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback