dressyrträningen igår

Filmen från igår kommer dock kommer det bli två delar men det går väl bra =)
men nu till dressyrträningen. gud vilken bra tränare det va, hon verkligen hjälpte mig med det jag behövde för att kunna komma vidare. För det första så behövde min sits rättas till men det visste jag men jag viste därimot inte vart det va fel, men nu har jag fått svar på de så nu e det bara att öva. sen så fick jag ett helt nytt sätt att rida på vilket kommer hjälpa både mig och exet att komma frammåt.
så nu längtar jag faktiskt till nästa gång hon kommer.
men både häst och ryttare va helt slut efter denna träning men jag e riktigt nöjd med honom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Vi stod i Vallentuna norr om Stockholm. Jag själv är uppväxt och bodde då i Upplands Väsby. Vart står du då?

2011-08-20 @ 10:46:42
URL: http://minridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback