Träd kan faktiskt bitas...

ja idag hade jag piggelinen och jag åkte ut runt 13 tiden, började med att mocka till honom och det gick rätt fort. Sen tog jag in honom och började ta av alla täcken så jag kunde börja borsta. Benet kändes rätt bra idag så jag bestämde mig för att rida ut runt slingan. Hämtade sedan utrustningen och red sen iväg.


Dock va det inte så jättekul att rida idag för det första så bev det styltor hela tiden vilket gjorde så att han snubblade hela tiden, Och det sjuka är att varje gång han snubbla till för att styltorna lossna så ilade det igenom hela min kropp och jag har ont i baksidan av låret som om jag har sträckt mig. Iallafall tillbaka till ridturen, Han va Seriöst inte sig själv, rädd för allt och frustade som en galning och när vi trava så va den inte så mjuk som den brukar utan spänd och mer trippig så jag red inte hela slingan utan bara halva med risk för explosiv häst. HAHA, men imorgon ska han få gå ordentligt.
Exet och lady =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback