dagens ridpass

Red ju som sagt ut idag och krävde inte av honom va mest ute och myste lite . Trava och galoppera lite och det tyckte han va roligt.. har tappat mkt muskler nu när jag inte ridit på ett tag men dom kommer igång snart tur att min underbara medryttare håller igång hästen sålänge..

Och när jag kom till stallet blevjag lite arg för när jag skulle hämta min häst så såg jag att han bara gick med sitt innertäcke ute och hur bra e de när de är typ 15- grader  och börjar de snöa så håller inte innertäcket tätt så då kommer han ju bli kall och blöt , ååååh vad jag vill flytta nu..



bild från när jag va ute. solen sken iallafall men guud va kallt det va =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback