dagens ridpass

åkte ut runt 13 tiden och tog in hästen, började med att klippa manen på honom. Sen så började jag borsta av honom och ta fram alla saker. När jag va klar så hoppade jag upp utanför ochred iväg planen idag va att rida över till ekeby och rida i ridhuset.
kom fram till ekeby och gick in i ridhuset tog av ländtäcket och bootsen och började rida. jobbade mycket lösgörande och mest travarbete, Gick riktigt bra han va jättefin. Tog sen nån galopp i båda varven höger gick typ inte alls och vänster va jättefin. Men sen så är han värre med galoppen i ridhus än ute så.
Skritta sen hemåt och hästen fick typ fnatt på vägen när vi närmade oss stallet han gnäggade som en tok.. knashäst..
sen mockade jag och fixade när jag va klar med hästen..
fin totto =)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Gud vilken söt häst! :)

2011-07-27 @ 23:57:01
URL: http://danielahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback