letar Outfits

Sitter och kollar runt på olika hästbutiker på nätet för att kolla lite olika schabrak och grejer som man kan knåpa ihop till en fin tävlingsoutfit. Då både jag och min medryttare vill ha matchande grejer så e det ju bäst att kolla upp sånt redan nu även fast vi kanske inte kommer tävla först nästa vår. så nu sitter jag och kollar sen kommer jag knåpa ihop till en outfit på PS och lägga upp här så får ni säga vad ni tycker. men har även en fråga till er läsare.
Vilka färger tycker ni att min häst kan passa i =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Typ alla har marin, rött eller brunt... skulle vara coolt att satsa på ngt mer annorlunda. Typ gult, turkos elr ngn annan cool färg :)

2011-10-04 @ 23:31:29
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback