PC Boots

Vill köpa nya boots till exet och har länge velat ha PC bootsen och ska köpa såna från cheval ridsport är det tänkt.
Vill ha Färgerna Royal Blue, Crimson Red och Black, men kommer nog köpa en färg i taget då det kan bli rätt dyrt annars. köper jag 2 par nu sen så blir det att kolla på globen om dom säljer dom där också för då kan jag köpa nästa färg och så vidare, Kommer nog börja med att köpa dom röda så inte dom tar slut. ska även köpa blåa och röda benskydd.
Vilka vill ni ha?eller vilka har ni och hur är dom i storleken?

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jag har sådanna i svart och passformen är super. Men dom är små i storleken. Min har normalt M men i dessa måste hon ha L.

2011-09-14 @ 18:21:32
Postat av: Madde

Åååh dom röda är ju superfina :D Dom skulle jag vilja ha till Ludde oxå :)

2011-09-14 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback