varför bloggar jag?

tänkte skriva ett inlägg om varför jag bloggar. Jag bloggar alltså inte om att bli känd utan mest för att folk med travare ska kunna se hur jag löser vissa problem med min häst som dom kan testa på sina. Sen kan även dom ge mig råd om nått också ,Jag ser bloggandet som en kontakt med hästvärlden och jag tycker det är kul att kunna dela sina framgångar och motgångar med andra så att man kan peppa varandra också.

Sen bloggar jag bara när jag orkar och sålänge jag tycker det är kul, ibland kan det komma upp massa inlägg en dag och nästa kan det typ bara komma upp en på, men det beror helt på hur jag känner. Sen bloggar jag även för att kunna se tillbaka på saker vi gjort och hur vi löst vissa problem, Sen är jag inte heller ute efter att sabba andras bloggar för hur kul är det att säga nått dumt till nån som slutar blogga för det, visst man kan säga till om nått ser konstigt ut när det gäller deras häst typ att tränset sitter fel eller nått men det säger jag aldrig för att vara elak.

Sen vill jag även dela med mig av min smak på ridkläder, alltså vilka saker och märken jag tycker mest om och så vidare,
detta va nog det jag kommer på nu men det kanske kommer mer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback