No Horse Today

har inte haft exet på två dagar nu utan det har marie haft så hon har varit där och pysslat om honom och mockat. men imorgon är det jag som ska ha honom men blir nog att åka ut sent då jag åker med killen på hans jobb på dagarna så han får sällskap. Och det är snart bara en vecka kvar innan vi får sätte igång honom så jag ska börja planera hans igångsättning tänkte jag, och det tänkte jag göra imorgon i bilen.


Sen tycker jag det är lika illa jag om allt det här att röstningen på RGB va fusk och sådant det är helt sjukt hur sverige beter sig dom borde skämmas, dom borde va glada att vi har en sån stjärna här i sverige som visr att svenskar är också bra på sporter, tror dom är avundsjuka för att dom inte kommer nån vart med fotbollen,hockeyn och så vidare medans RGB gör det helt själv pga sin känsla för ridning och hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback