Ludde

Red som sagt ludde maddes C-ponny, har ridit honom en gång tidigare då red jag fram honom lite åt madde innan vi skulle hoppa lite. Men idag red jag lite mer eller ah så mycket jag orkade har tappat all kondition på dessa veckor. Men ludde va fin iallafall men han är verkligen en häst man inte får sluta driva framåt på för då tvärnitar han. haha han gjorde det i galoppen när jag skulle sakta av till trav men han tvärstanna så jag höll på att flyga men han är så himlans snäll. men han känns jätteliten. Gjorde inget avancerat utan försökte jobba honom lite i den mån jag själv orkade men ju mer jag rider honom desto mer kommer jag hitta knapparna på honom, är ju som sagt van vid hur exet är att rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback